18 Eylül 2010 Cumartesi

BORA AKSU-İstanbul Moda Haftası '10

Bu defileyi anlata anlata bitiremem. Zaten bu yazımı öyle çok kısalttım, yazarken bile yaşadığım heyecanı öyle bastırdım kı nasıl anlatayım?..
Bora Aksu hayranlığımı bilen bilir... ahhh ahh...

neyse buyrun detaylı yazıma:

Moda aşkı ile yanıp tutuşan birçoğumuzun izlemek istediği isimlerden biridir Bora Aksu. Ve ben bu şerefe nail olmaktan dolayı gurur duyuyorum. Beraber çalışmak istediğin ve ofisini devamlı arayıp taciz ettiğin bir ismi hem de ikinci sıradan izlemek anlatılmaz bir his. Sadece İstanbul Moda Haftası için hazırlamış olduğu koleksiyonunun tam da ‘ Londra Moda Haftası’ koleksiyonunun hazırlığının hengâmesine denk gelmesine rağmen şaşırtıcı bir şekilde ayrıntılı olması iştahımızı kabartıyor. Gözlerimiz parlıyor, ağızlar tabir-i caizse beş karış açık yorum bile yapamıyoruz. Sadece ‘vay be!’ gibi sesler çıkıyor o kalabalıktan. Ciddi bir kalabalıktan söz ediyorum bu arada basite indirgemeyelim. Ben salona 10. girenlerden filan olduğumdan izdihama tanık olmadım ama kapının ve içeriye giriş esnasının biraz olaylı olduğu çalındı kulağıma. Sonra Bora Aksu’nun melekleri podyumdaydı ve ortam sakinleşti.

daha fazla iste!çekinme tıkla =)
http://resetmagazine.net/resetsayi64/moda/Bora-Aksu-Defilesi.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails