30 Aralık 2010 Perşembe

Kate Moss for David Yurman @ ResetMagazine

Ağustos ayında yayımlanan David Yurman koleksiyon katalogunda yeni yüz Kate Moss seçilmişti.
Evet biraz geç oldu fakat görmeyen de kalmasın istedim.
Her bakışı ile başka bir kadına dönüşüveren Kate Moss'a doya doya bakın isterim...
Ah bir de canımın içi Jon Kortajarena var tabi.. ahh aahh...

tarzinirenklendir.com @ ResetMagazine

Ancak zeki hatta çok zeki 2 insanın bir araya gelip hayata geçirebileceği bir projeyi haber yaptım reset'in 1 Aralık' ta yayınlanan sayısında.
http://tarzinirenklendir.com size kendi canvas ayakkabınızı istediğiniz şekilde renklendirme şansı tanıyor.
Tek yapmanız gereken siteye girmek renk ve yazacağınız yazıyı seçerek ilerlemek ve hızlı servisi beklemek. Hatta kapıda ödeme bile yapabilme lüksünüz var!
'Offf şöyle özel bir hediye alsam. Ama ne alsam?' diyorsunuz ya. Gelim sevdiğiniz kişinin tarzını onun seçimlerine göre renklendirin.
Özel olmak istiyorsanız hadi hadi çekinmeyin tıklayın!
Ammaaaaaa önce reset! yazımı okuyun.




http://www.facebook.com/pages/Tarzini-Renklendir/121397671250696
http://twitter.com/tarzrenklendir

binbir özür


eyvah eyvah!
Çok ara verdim biliyorum ama ah bu yoğun iş hayatının gözü kor olsun. Söz veriyorum bir daha bu denli uzak kalmayacağım. Elfie sözü : )

yeni yeni yepyeni bir elifabethstyle ile karşınızda olacağım en kısa zamanda.
bekleme yapın!
: )



18 Kasım 2010 Perşembe

Gary Card @ Reset! Magazine

İnanılmaz bir kişilik ile karşı karşıyaysınız! Nice uzun zamandır aklımdaydı sonunda dergi sayfamıza taşıyabildim Gary Card. Bu inanılmaz becerileri olan set tasarımcısı ve illüstrator Gary Card'ı yazımı okuyarak buyrun dah yakından tanıyın.
http://resetmagazine.net/resetsayi68/moda/Ikon-Kesif-Gary-Card.html

9 Kasım 2010 Salı

Milano Moda Haftası En İyiler @Reset Magazine

Geç kaldım Salı günü yeni sayımız çıkıyor :) Olsun, okunmamış yazı yeni yazıdır :)) Bana göre en iyileri eledim seçtim Milano Moda Haftasından. Ama en favorim Dolce&Gabbana ve DSquared oldu.

Buyrun;

19 Ekim 2010 Salı

Paris Moda Haftasının En İyileri @RESET MAGAZİNE

Derledim toparladım..Paris Moda Haftasının benim için en başarılı defilelerini sizler için yazdım dergimizin 66. sayısı da ay çok dolu dolu oldu hollleey!!! :)))

Neyse buyrun çekinmeyin tıklayın !

3 Ekim 2010 Pazar

Jean Paul Gaultier S/S'11 defilesi kiminle kapanmış?!?


Beth Ditto (Gossip) ile !
Paris Moda Haftası'ndaki defilesinin kapanışı ile çok şaşırttı. Daha önceden bir söylenti var mıydı bilmem ama benim kulağıma çalınmadı ve bu işbirliği beni çok şaşırttı açıkçası!
Bir Beth Ditto olamadık arkadaş...! : )
görseller: newfashion.com

2 Ekim 2010 Cumartesi

New Kid'den geliyor benim olmalısınız!


New Kid özellikle bu 2 modeline bayıldım.
http://www.gargyle.com/designers/women/new-kid.html bu adreste satışta şu anda ama shipping konusundan emin değilim. Amerika'da ki tanıdıklara bir selam etmenin zamanı gelmiştir belki de :)

TOMS harikası! I'minluv.

Öyle çok sıkı bir TOMS fanı sayılmam ama bu modeline bayıldım. Aira Cordones modelin adı. Bulursanız bana da haber verirsiniz belki? Belki bu yazıyı okuyan sevdiceklerim bir sürpriz yaparlar :) kısmet... :))

Marc Jacobs NYFW S/S'11


Benim moda haftalarında merakla beklediğim isimler tabi buradan Paris' e yol olur da öncelikli olanlara daha bir pür dikkat yaklaşıyorum pek tabii. Marc Jacobs her koleksiyonu ile beni ekrana kitliyor gözlerimi sulandırıyor filan desem abartmış olmam vallahi de billahi de öyle. eh dergimizdeki yerini çoktan aldı bile bir göz atıverin bakayım.

Moda haftalarında öncelikli isimler vardır merakla beklediğiniz. Biliyorum ki Marc Jacobs çoğunluk için listenin en ön sıralarında yer alır. Bu heyecanlı bekleyiş bu yıl sona erdiğinde anahtar kelime olarak ‘cesaret’ kelimesini kullanacağımız bir koleksiyon kaldı bizlere. Evet Marc Jacobs 70’ler havasını estirdi ama öyle bilindik çiçek çocuklar yoktu podyumda. Her kıyafetin tek apayrı bir kişilği vardı sanki. Kumaşlar,renkler, şapkalar makyaj ve aksesuarlar... hepsi ayrı bir kategori gibiydiler. Dolayısı ile 70’ler etkisi demek çok basit kalacaktır.

Çekici ve cesaretli 70’ler kadını hayal edin....


isteyin daha fazlasını isteyin tıklayın! : )

Bora Aksu LFW S/S'11

İşte merakla beklediğim defile sonunda gerçekleşti eh ben de elbette dergimize haberini yaptım.Bora Aksu' yu ne çok sevdiğimi bilmeyen kaldıysa şimdi öğrendi. Onunla ilgili yazdığım diğer yazılarıma da göz atmanızı tavsiye ederim. Ama önce LFW'den haberler...

Karıncaların gözlerini siz de görebiliyor musunuz?...

Geçtiğimiz haftalarda gerçekleşen İstanbul Moda Haftası’nın tartışmasız en fazla ses getiren koleksiyonunun yaratıcısı olan Bora Aksu hepimizin dört gözle beklediği ‘asıl’ koleksiyonunu Londra Moda Haftası kapsamında 17 Eylül Cuma günü gerçekleştirdi.

2011 ilkbahar/yaz koleksiyonuna Karıncalar ve Korseler adını veren tasarımcı yine büyük ses getirdi.

....

Daha fazla isteyin ve çekinmeyin tıklayın! :)

28 Eylül 2010 Salı

Missoni+Converse


Beklenmedik birliktelik diye buna denir. Eylül ayında mağazalardaki yerini alacakları söyleniyordu. $200'dan başlıyor. Converse severlerde biriyseniz (ki ben ögh diyenlerdenim artık ortaokuldan üniversiteye kadar ayağımdan çıkmadıklrı için bıkangillerdenim) ve fark yaratmak istiyorsanız tam size göre kanımca. Missoni'nin klasikleşmis desenlerine göre oldukça eğlenceli ve farklı gözüküyorlar.

18 Eylül 2010 Cumartesi

BORA AKSU-İstanbul Moda Haftası '10

Bu defileyi anlata anlata bitiremem. Zaten bu yazımı öyle çok kısalttım, yazarken bile yaşadığım heyecanı öyle bastırdım kı nasıl anlatayım?..
Bora Aksu hayranlığımı bilen bilir... ahhh ahh...

neyse buyrun detaylı yazıma:

Moda aşkı ile yanıp tutuşan birçoğumuzun izlemek istediği isimlerden biridir Bora Aksu. Ve ben bu şerefe nail olmaktan dolayı gurur duyuyorum. Beraber çalışmak istediğin ve ofisini devamlı arayıp taciz ettiğin bir ismi hem de ikinci sıradan izlemek anlatılmaz bir his. Sadece İstanbul Moda Haftası için hazırlamış olduğu koleksiyonunun tam da ‘ Londra Moda Haftası’ koleksiyonunun hazırlığının hengâmesine denk gelmesine rağmen şaşırtıcı bir şekilde ayrıntılı olması iştahımızı kabartıyor. Gözlerimiz parlıyor, ağızlar tabir-i caizse beş karış açık yorum bile yapamıyoruz. Sadece ‘vay be!’ gibi sesler çıkıyor o kalabalıktan. Ciddi bir kalabalıktan söz ediyorum bu arada basite indirgemeyelim. Ben salona 10. girenlerden filan olduğumdan izdihama tanık olmadım ama kapının ve içeriye giriş esnasının biraz olaylı olduğu çalındı kulağıma. Sonra Bora Aksu’nun melekleri podyumdaydı ve ortam sakinleşti.

daha fazla iste!çekinme tıkla =)
http://resetmagazine.net/resetsayi64/moda/Bora-Aksu-Defilesi.html

İstanbul Moda Haftası '10 -genel bakış-


Dergimiz Reset Magazine İstanbul Moda Haftası bitimini takiben 1 hafta sonra çıktığından yazımız geç yayınlandı tabi. Ama benim eşşekliğim bloga bunu geç haber yapmam.
O sıra çok çok okudunuz zaten herkesten benden okuyun hazır heyecan geçmişken (diyerek saçma bir avuntu yapayım dedim olmadı.. )

Ülkemizin modaya olan ilgisini artırma da bir hayli etkisinin olduğunu düşündüğüm, 25-28 Ağustos tarihleri arasında üçüncüsü gerçekleşen bir İstanbul Moda Haftası daha sona erdi. Dört gün boyunca basının ilgi odağı haline gelen organizasyon defileler ve de konukları ile oldukça ses getirdi.

Maalesef sadece ilk gününe katılabilmem sebebiyle arda kalan 3 gün ile ilgili fazla yorum yapamayacağım. Fakat kulağıma gelenler ve basından okuduğum yorumlar sonucunda anlıyorum ki, defilelerin yanı sıra en çok konuşulan şey organizasyon problemleriydi. Davetiyeleri ile kapıda kalan misafirlerin isyankâr halleri, VIP olmalarına rağmen içeri alınamayan veya geç alınanların ‘Siz benim kim olduğumu biliyor musunuz?’ cümleleri ki bu cümle çok ünlü bir magazin dergisinin editörüne ait dersem galiba durumun vahimiyetini anlayabilirsiniz.....

devamı için çekinmeyin tıklayın =)
http://resetmagazine.net/resetsayi64/moda/Istanbul-Fashion-Week-Elif-Zeytinci.html

3 Eylül 2010 Cuma

Lanvin 4 H&M

Herneyse...
Lanvin ve H&M işbirlikteliği. hayırlı olsun. ve 23 Kasım' da Forum İstanbul'da kavuşuyoruz. hem iyi hem kötü... Birbirinin aynı kişi sayısı x 100000 olacak tabi bu kaçınılmaz.. Hayırlı olsun bakalım.

26 Haziran 2010 Cumartesi

Festival Modası Vol II: Efes One Love @ Reset!

Efes One Love Festival geçti gitti. Bu da bu yazın son festivaliydi. Hepsi teker teker yok olduğundan elimizde avucumuzda tek kalana da 'bay bay' dedik.. Neyse... Ben de festival modasını sürdürüyorum tabi. Buyrun bakın güzel kızlarımıza yağuşuklu deikanlılarımıza neler giymişler =) Sevgili edötürümü beni kabak gibi en sona koymasını da buradan şiddetle kınıyorum yani!!! =D

http://www.resetmagazine.net/resetsayi60/moda/Festival-Modasi-Vol-Efes-Pilsen-One-Love-Festival-2010.html

23 Haziran 2010 Çarşamba

Festival Modası Reset! de


Allahım yarebbim geç kaldııım! Yine ... Amma velakin Miller Freshtival Festival'den güzel güzel festyival stili görselleri ile dolu yazımı okumak için yine de geç kalmadınız : ) hadi hemen okuyun yarın Efes One Love görüntüleri geliyor!!!

http://resetmagazine.net/resetsayi59/moda/Festival-Modasi-Vol-1-Miller-Freshtival.html

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Pickme! Sadi Tekin Röportajı @resetmagazine.net



Geciktim özür dilerim. Şimdi bu samimi ve bir o kadar da keyifli röportajı okuyun bari de kendimi affettirmiş olayım =)
http://www.resetmagazine.net/resetsayi58/moda/Pick-Me-Roportaji.html

30 Nisan 2010 Cuma

dünyanın en en en inanılmaz çantası!


inanılmaz! ama değil mi?

29 Nisan 2010 Perşembe

Wera Wang 2010 Yaz Top 3 Gelinlik


işte favorim!



eee bayanlar baylar düğün mevsimi geldi çattı. eh böyle bir dönemde evlenecek kızlarımız fırfır döne döne kendilerine en çok yakışacak gelinlik modellerini arıyorlar pek tabi. E, böyle bir arayış içinde de gelinlik tasarımlarının sorulacağı isim Wera Wang neler düşünmüş bu sezon için bilmem baktınız mı ama bakmadan geçmemek gerek. ben en beğendiğim 3 adetini seçtim. yok henüz bu her genç kızın rüyası beyaz gelinliğimi giymek gibi bir niyetim arzum yok özellikle de bu yaz =D ama hayat sürprizlerle dolu tabi.. di mi? ^_^
her genç kızın rüyası singer dikiş makinanı tercih ederim bu arada hahaha =)

28 Nisan 2010 Çarşamba

Coachella #2: Beth Ditto!!!

asıl en bomba kişilik olan Beth Ditto'ya denk geldik festivalde tabi V magazine sağolsun, o ayrı fakat sen nasıl bir insansın be Beth nasıl nasıl? erkek arkadaşımın favori kadın kısmısı kendisi. onun sadece tek kolunun kg'nda olduğum düşünülürse mavi ekran vermemiz hemen mevzubahise girse de panik yok o da şöyl açıklıyor: ama ne güzel kendine güveni tam! .. ah be... 2006 'da full naked (böyle yazınca daha yumuşak oluyor) NME kapağında oluşu halen zihinlerde zaten nasıl silinebilirki aman yarebbi. ama bişey var ki o da; Gossip rocks! londra'da bir kere kaçırdım bir daha bu performansı kaçırmaya asla izin vermiyeceğimi bilirim!!!
Related Posts with Thumbnails