22 Temmuz 2009 Çarşamba

kısa kısa rock'ncoke, rock'nyol rock'notobüs, rock'nsis mi demeliydim acaba?

nine inch nails ve inciler gerçekten de kocumanmış, aman tanrımsayelerinde gençliğime kısa bir geri dönüş yaşadım ve tabiki de ertesi sabah tutuk bir boyunla uyanmış olduğum gerçeğini saklayamiyciğim.
bunun dışında ise bir günlük ve de geç saatlere tekabül eden bir katılım gerçekleştirsem de festival havasını solumayı seviyorum. ama istanbul park'da bir daha bu havayı solumak onca yolu yürümek,biraz daha yürümek ve biraz daha yürümek istemiyorum.

ilk gün dönüşü bastıran sis eşliğinde otaparka yürüyen insanların-biz dahil- zombie misali görüntülerini kaydetmemenin pişmalığını yaşıyorum.

yanlız prodigy demeden de geçemiyciğim. çok uzaklardan izlemiş olsamda sanırım şu görüntüleri paylaşabilirm.evet bunu da istiyorum


ikinci kez izlemiş olmanın verdiği bir rahatlık vardı ama ilkkezmişcesine hayranlık duydum, ve oradaki diğer binlerce kişi de. maxim ' sit the fuck down' der ve binlerce kişi 'çömer'
haha
^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails